8 december

För tillfället sitter jag och pluggar lite spanska och pratar med Tove i telefonen. Spanska pluggandet går ju inte direkt framåt eftersom jag inte förstår någonting och då blir jag bara arg. Hur kan dom skriva meningar som kan syfta på massvis med olika grejer men som man ändå väljer fel alternativ till? Blää, jag blir arg :@
Naturligtvis ska ni inte behöva höra hur arg jag är så därför lämnar jag det där bakom mig nu.

Imorgon är det kort dag och det ska bli så otroligt skönt. På den korta dagen har vi bara dubbel engelska, idrott och naturkunskap, så dagen kommer gå fort men tyvärr måste denbörjas hemma med näsan i boken för ännu ett prov. Det är fan åt helvete att gå samhäll, men som tur är har man en underbar klass som förgyller dagarna i skolan.
Imorgon kväll så ska mamma och jag åka in och kolla när damerna spelar match också. Eftersom man inte blev uttagen själv så får man sitta och heja på det bästa laget som finns på läktaren istället och det är väl kul det med. Visst skulle man vilja spela själv, men känner att jag trots allt inte är redo för ett division två lag som har grymt viktiga matcher nu på slutet så det är helt korrekt beslut av tränarna tycker jag! :)
Näe, nu ska jag kika runt lite och sen ska jag lägga mig i soffan och kolla på "Jag ska bli stjärna".

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0