8 december

Tänkte bara säga att jag ska komma igång med bloggandet igen, har haft så mycket att göra ett tag nu, men framåt jul nu är det lugnt och jag ska verkligen försöka uppdatera så ofta som möjligt.

Skolan rullar på i vansinnig takt och man hinner knappt känna efter om man lever eller inte. Man åker hemifrån när det är mörkt och kommer ut från skolan när det är mörkt så det enda dagsljus man får se är när man går till matsalen eller kollar ut genom fönstret. Ingen snö är det heller, och då finns det inte heller någon julstämning. Snön måste komma men det får inte vara så jäkla kallt så man fryser häcken av sig, har jag inte lite rätt?

Efter skolan ska jag hem och vila ett tag innan jag sätter igång med pluggandet till historia provet. Egentligen har jag inte alls någon lust med att plugga och speciellt inte historia men sånt är livet, saker som måste göras tyvärr :/
Ska fortsätta med min powerpoint presentation nu jag, det kommer ett inlägg när jag kommer hem :)

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0