9 december

Tog precis en paus från läxläsandet för att sitta här ett tag, men måste väl bege mig tillbala alldeles strax och försöka läsa klart innan jag ska åka in till hallen för att kolla när damerna har match.

Skolan gick ovanligt segt idag på grund av huvudvärk och massa host. Men kämpade mig igenom den i alla fall men fick tyvärr hoppa över idrotten. Fick tillbaka en gammal bokrecension på engelskan också och det visade sig att jag faktiskt hade fått vg/vg+ på den, så det är jag supernöjd med..

Imorgon vankas det historia prov och kan ju inte säga att det står på min önskelista direkt, snarare tvärtom. Skönt att det är sista provet före lovet men tråkigt att jag inte fattar så mycket av det. Har inte läst klart allt heller då det är typ 33 sidor vi har prov på och det är förjävligt med tanke på att boken är så tung så man knappt orkar hålla i den haha ;D
Men nu ska jag ta och läsa lite till och sen ska jag byta om och plocka ihop lite grejer innan matchen. Kanske, men bara kanske skriver ett inlägg sen :D

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0