Äntligen fint väder

Vaknade runt 10 idag och kikade ut genom fönstret och hur glad blir man inte efter flera dagars snöande när man ser sol? Typ jätte glad! Så jag satt och läskade mig vid köksbordet och käkade en god frukost och tog sedan på mig kläder och skor och begav mig ut för att hänga ut talgbollar till småfåglarna. Sen gick jag till farmor ett tag och nu sitter jag här.
Ska väl åka in till stan med mamma sen för att handla och ge Tove julklappen jag har köpt. Men vad händer sen idag då?! Har absolut inget att göra och mamma sa att hon vägrade åka runt så jag måste väl vara hemma till ingen nytta alls.

Btw så har jag världens största problem, vad fan ska man göra på nyår? Ingen aning om var vi ska vara eller något. Och eftersom Alex inte heller visste det så sa jag att vi är med han och han fixar fest, haha. Känn ingen press ;)
Nu ska jag ta och lägga mig bredvid Sune i sängen en stund.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0