En trött men...

.. taggad Jenny ska alldeles strax få lite mat i magen. Jag är inte ett dugg hungrig men om jag ska klara mig hela natten på hallen så får jag väl tvinga i mig lite mat ändå :)

Som sagt var jag ner till stan idag också, men inhandlade inte några julklappar som jag trodde att jag skulle göra, blev istället ett par örhängen till mig själv och sen lite mat. Stack upp till hallen och kikade på innebandy, men tyvärr så förlorade de. Efter jag ätit så ska jag ju upp till hallen igen, men känner att jag inte är alltför pigg till det men lovade ju frugan så det är bara att åka ;D

Eftersom jag blir på hallen hela kvällen/natten så kommer jag inte kunna uppdatera vilket är väldigt synd. Kanske, men bara kanske får låna Davids lilla dator :D
Nu ska jag äta.
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0