En trött och...

väldigt hostig Jenny känner sig inte allt motiverad till att gå i skolan idag, tänkte först bara åka in och göra provet men sen kom jag på att Tove kommer bli skitsur om jag inte är där och hon får vara själv på håltimmen, haha.

Tänkte att jag alldeles strax ska ta och göra mig i ordning, ligger lite illa till med tiden just nu, men i värsta fall får mamma skjutsa in mig.
När jag kommer hem från skolan så ska Tove och jag fira min pappa, som idag blir hela 55 år, så grattis till han! Det ska firas med en massa godsaker som man bara längtar till! :D Ska även ta och välja mina inviduella val idag och sen även inriktningen till två:an, men det håller jag hemligt till jag kommer hem och skriver vad jag har valt för kul ;) Ska även ta och leta reda på saker jag vill ha i julklapp och visa er nå skojjigt :)

Måste kila nu!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0