Hemmamys

Förlåt för kass uppdatering idag men det är för att jag sov länge imorse och efter det kom mina kusiner. Delade ut de sista julklapparna och sedan åkte dom hem. Sen kom Tove hit och är kvar än så nu sitter vi och spelar Guitar Hero för sista gången innan jag ska sälja skiten. 
Har så jävla ont i magen just nu efter all fika och saft som vi har häft i oss. Bläää har nog gått upp säkert 4 kg nu under jul. Fan inte bra det é!

Tänkte ju köpa en bärbar data men tror jag shoppar upp mina 3000 kr som jag fick i julklapp istället och önskar mig en bärbar data i födelsedagspresent, mycket smartare ;) Lät som om mamma gick med på det faktiskt. Ska bli sjukt roligt att shoppa lös i Gävle nu i mellandagarna!
Ska köpa mig ett par jävligt snygga skor och sen en nyårsklänning sen bara massa andra kläder som kan komma till nytta ;)
Men nu ska jag fortsätta med mitt gh-ande :)
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0