Jag visste det!

Helt sjukt underbart att Erik vann, men inte lite pinsamt för hans tjej som fan skämde ut sig. Riktig jävla kläng-apa som försökte dansa var vad hon var! Stackars lilla Erik! Men eftersom det inte är mitt problem så skiter jag i det ;D

Blev förresten inget åkande till Gävle imorgon så mamma och jag har bestämt att vi ska åka till Sundsvall den 21:a istället och bara ösa med julklappsshopping och det ser jag fram emot. Har absolut ingen aning om vad jag ska köpa till någon så jag antar att det kommer bli massa "impulsköp"- och "han/hon kan få användning av det"-köp. Men vi får se vad lilla Jenny hittar på för ibland kan hon ju ha riktigt bra fantasi, t.ex när Tove fick en annanas som blomma när hon fyllde år ;)

Ska leta lite grejer jag vill ha på internet strax så kommer väl ännu ett till inlägg snart!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0