Jätte, jätte trött

Förlåt så hemsk mycket för super kass uppdatering, var inte meningen att det skulle bli så. Har bara varit klantig och dryg hela dagen så nu är jag lite less. Dagen började iaf med att tåget var försenat till Sundsvall pga av snöoväder och lika så på vägen hem så det gjorde ju vår dag lite kortare och faktiskt lite stressig där på stan.

När jag kom hem så har jag slagit in massa julklappar och lekt lite med Sune samtidigt som jag har kollat på innebandy (Falun-Balrog). Falun vann med hela 11-5 tror jag. Så en målrik match med hela 9 mål i första perioden.

Har iaf inhandlat en hel del grejer men ändå har jag lyckats med att ha pengar kvar. Köpte bara nödvändiga grejer så jag känner mig lite stolt faktiskt. Sen har jag fått två julklappar av mamma också, men dom var jag tvungen att slå in så jag skulle få några paket under granen, men jag har lovat att se överraskad ut så hon blir nöjd (a) :)

Nu hade jag tänkt att fortsätta kika på tv och vänta på att både Filip och Tove ska ringa :)
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0