Julklapps shopping och innebandy

Ska alldeles strax åka ner till stan för att kika om jag hittar lite julklappar och lite annat till mig. Väntar bara på att Tove ska ha kört klart så hon kan ringa och jag kan åka. Har funderat hela morgonen vad jag ska ha på mig på julafton, tänkte att jag kanske kan köpa en klänning som jag kan ha på både jul och nyår så slår jag liksom två flugor i en smäll.. Men vi får se vad jag hittar på :)

Klockan 16.00 är det innebandy på hallen, Söderhamns IBF - Bollnäs/Hertsjö Herrar div 3. Och självklart ska man upp och kolla, vad annars liksom? Efter den matchen ska jag dra hem en snabbis och käka och kanske sova en stund för sen ska jag till hallen igen kl 21.00 och sedan vara där till 03.00 någon gång. Jätte tråkigt att jag inte ska spela på den där jäkla nattcupen men får nöja mig med att kolla på alla istället :)!

Näe, nu ska jag kika lite på skidskytte innan jag åker, slänger in en bild som jag blev riktigt nöjd med :)
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0