Kallt!!

Fy fasiken vad kallt det är idag! Tror jag kommer frysa häcken av mig innan dagen är slut.. Hade ställt larv vid 09.00 eftersom jag skulle iväg och handla med mormor och mamma. Mamma var då i full sjåå med att få in Sune som frös jätte mycket men eftersom han var skrämd vägrade han att gå in. Envis som jag är ville jag bevisa vem som kunde få in honom, så jag drog på mig första bästa kläderna jag hittade och gick ut. Hann inte gå så många steg innan jag druttade på arselet och snöskyffeln tippade över mig. Fick inte in Sune likt förbannat så jagtraska de in och gjorde mig i ordning och stack sedan och handlade. Och här sitter jag nu, ont i stjärten, trött och iskall om fötterna. Vilket jävla väder alltså, vi har fan -17 grader och jag som brukar tycka att +5 är kallt haha ;D
Tänkte att jag skulle ta och bädda ner mig nu jag, så P&K :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0