Kass uppdatering!

Har varit fruktansvärt dålig uppdatering från min sida idag. Och jag tror jag har ett par anledningar till det: för det första så vaknade jag sent, för det andra så har jag tränat och sen har jag pluggat. Och jag hatar att plugga!

Sitter för tillfället och pratar med Filip i telefon. Saknar honom as mycket! Men vad hjälper det?! 
Imorgon ska jag i alla fall till skolan och tråkigt nog är det prov.. Efter skolan ska jag i väg på match i Bollnäs och kan ju säga att jag inte är lite nervös utan typ hur mycket som helst! Kommer fan dö där på plan, men ska i alla fall göra mitt bästa så får vi se hur långt det räcker.

Nu måste jag plugga!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0