Kass uppdatering igen...

Förlåt så hemskt mycket för kass uppdatering, jag stack till skolan tidigt igår och sedan när jag kom hem slängde jag i mig maten och stack iväg till samlingen i stan eftersom jag skulle iväg på match. Vi förlorade matchen med typ hur mycket som helst och min insats var väl inte heller världens bästa. Nu är det bara att ladda batterierna tills nästa match om man nu får vara med..

Idag är det kopiöst med snö ute och jag har hunnit med att vurpa också, så nu värker min stora stjärt och det gillas inte! Längtar bara tills jag kommer hem till sängen och får sova jätte länge och inte behöva tänka nåt mer på skolan den här veckan. SÅ jävla skönt! :D
Nu ska jag återgå till att skicka in allt vi gjort på datakunskapen.
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0