Kass uppdatering!

Tyvärr så har jag inte haft ork att sitta vid datorn idag och heller inte tid eftersom jag har varit med Tove hela dagen. Sjukt rolig dag med massa, massa skratt så tack för det stumpan! ;D

Skulle haft historia prov idag också, men eftersom vår klass har extremt med tur så var hon sjuk och vi får göra provet nästa lektion istället. Vem i klassen är inte glad gör det liksom?
Fick även reda på slutbetyget i Naturkunskap A, fick faktiskt ett överraskande mvg och det är jag så jävla stolt över nu så har fan skrytit hela dagen, hahah.

Imorgon får jag se vad som händer, kanske sticker upp till bandyn och kikar annars blir det massa godis framför tv:n och kolla på när damlandslaget i innebandy spelar semi och efter det Idol :)
På lördag är det iaf bestämt att Tove och jag sticker till Gävle för att leta snygga kläder inför jul och det kan verkligen behövas kan jag säga!

Näe! Nu måste jag ta och kila i säng, kanske kommer in något sött kort under morgondagen. Kan ju inte bara skriva e ;)
Godnatt!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0