Klockhelvete!

Fick ju en ny klocka i julklapp och antagligen har väl den lyckats fått sig en smäll nu för minutvisaren hänger bara och kan snurra flera varv om man snurrar klockan. Hur jävla less är jag inte då?! Hade sett fram emot att kunna använda den och sådär nu men allt förgäves. Jävla skit! Nu är den här jävla dagen förstörd. Låter löjligt för bara en klocka men jag har velat haft en sån!

Sitter och kolla på massa olika elektronikbutiker nu efter en rätt billig dator jag kan köpa. Ska ju sälja Wii spelet nu en gång för alla så jag kan få lite pengar och köpa en dator. Ska väl åka till Gävle måndag eller tisdag och byta klockjäveln och inhandla en nyårsklänning. Men jag har ju ingen aning om vart jag ska vara ens, hahah :)
P&K

Dumma klocka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0