LOOOV!

Äntligen har den efterlängtade dagen kommit och jag har äntligen, äntligen fått lov. Sååå jävla härligt! Har bara varit en slapp dag i skolan idag också, labbade på naturkunskapen sen så hade vi hål och lunch sen spanska och då snackade vi bara. Fick tillbaka våra spanska uppsatser som vi gjorde för ett tag sen också och överraskande nog så hade jag och Tove mvg, så sjukt stolt över oss :D

Sen jag kom hem har jag kämpat med att slå in julklappar, men inte till någon större framgång. Skulle slå in ett paket som är typ nästan lika stort som mig och det var fan inte lätt så det är typ skarvar överallt. Och tyvärr så har jag ett till likadant paket kvar att slå in :/ Men bara att kämpa vidare och se hur det slutar :P

Imorgon är det tranan och som jag längtar! Ska dansa fläsket av mig alltså! :D Men först ska jag handla med mamma och mormor på morgonen och har man tur så kanske man får sig en slant ;) På kvällskvisten bär det av till hallen för att se när damerna har match och sen som sagt raka vägen till tranan! :D

Nu ska jag fortsätta med julklapparna!
P&K

Bild lånad från Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0