Så jävla trött

Helskotta! Vad jag är trött. Blev inget Gävle imorgon heller eftersom Tove ska fara och ändra sig hela tiden, men på tisdag ska vi äntligen åka och shoppa loss. Kanske inte finns så mycket roliga grejer kvar men man får väl hoppas på det bästa och att man hittar några riktigt bra fynd. Bläääää jag vill åka imorgon!

Imorgon får jag väl kila ner på stan en sväng och kika efter något roligt, men som jag tror kommer jag då inte hitta något. Vid 17.45 har jag samling sen för att ha träningsmatch mot Njutånger kl 19.00. Känner mig inte ett dugg taggad för att spela, men det kanske kommer!

Har haft så jävla tråkigt ikväll så jag trodde jag skulle börja grina ett tag, men det gick över och nu väntar jag på att Filip ska ringa. Ville bara säga godnatt och sådär, så Godnatt!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0