Saknar 9:an...

... och alla underbara klasskompisar som jag hade då. Inte för att den klassen jag går i nu är sämst snarare tvärtom utan för att vi var så jäkla bra kompisar allihop. Vi kunde sitta med vem som helst och alltid ha något att snacka om. Vi var som en enda stor familj och det var riktigt tungt när vi skiljdes åt. Jag trodde aldrig att jag skulle börja grina på skolavslutningen, men vad gjorde man då?! Och först var jag också, hahah ;D

Kan säga att jag saknar musiken och Christer som vi hade på Norrtull mest. Eftersom musik ligger mig väldigt varmt om hjärtat var jag där nere typ varje dag och bara längtade tills vi fick sätta igång. Nu har jag absolut inte samma möjlighet vilket är synd men känner att jag inte hinner med det så mycket ändå.

Tänkte i alla fall slänga ut en bild på mig, Tove och Issa sen vårsoarén. Kommer alla glömma oss 6-7-8-9b/12! Vi är bäst! :) (ignorera mina fläskarmar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0