Seg kväll

Har varit en sjukt seg kväll. Som alltid hade jag alldeles för höga förväntningar på vår uppesittarkväll här hemma och det gjorde den as tråkig istället. God mat, men vet inte om jag pallar liksom liknande mat igen imorgon då det är julbord igen liksom. Hatar att äta så mycket av samma mat nu runt jul så därför gjorde jag mig lite kyckling och ris mitt i denna måltid och det var förjävla gott!

Imorgon skulle vi till syrran egentligen på morgonen, men tydligen så har hon jobbat alldeles för mycket och är jätte sliten så vi ska hoppa över det och ta det någon annan gång istället. Lite tråkigt är det ju förstås men förstår henne verkligen! :)
Så imorgon blir det cool lugnt hemma utan en massa hopp och studs hit och dit. Vet att jag inte kommer få så mycket paket och tjoffs i år och det är man väl lite less på men hoppas man köper något bra på mellandagsrean istället då! :)
Nu ska jag kika klart på alla Greveholm avsnitt och sen ska jag sova. Jag önskar alla en otroligt trevlig jul och hoppas att ni får det mycket roligare än vad jag får!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0