Snöoväder

Jag vaknade vid 10 och var så jävla pissnödig så jag var tvungen att gå på toa, kunde inte somna om sen heller så här sitter jag nu, efter många försök att väcka Tove och som till slut gick. Så nu har vi ätit värsta jäkla frukosten och vi är proppmätta nu båda två.

Eftersom det snöar som bara sjutton så kommer vi bara vara hemma idag, vi ska passa på att göra lite julgodis som bland annat, knäck och kola. Sen kanske vi bakar en och annan bulle också om vi har ork så det räcker. Om det inte slutar snöa snart så kommer vi fan att snöa in och hur ska då mamma och jag ta oss in till resecentrum imorgon eftersom vi ska till Sundsvall?! De plogar tamejfan aldrig den här jäkla skogsvägen, jag har bestämt att vi måste flytta in till stan annars gör Tove och jag det tillsammans!

Nu ska vi kika lite på film eller på skidskytte.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0