Stjärtont

Har fruktansvärt ont i min bortdomnade stjärt just nu och funderar skarpt på att åka hem snart fast jag inte egentligen vill så därför ska jag fan tvinga mig själv att stanna kvar. David har inte spelat någon mer match än heller och han har lovat att till nästa match ska han tacklas riktigt jäkla hårt. Fast om jag känner honom rätt så kommer han inte våga göra det, hahah :)

Vad händer imorgon då?!
Tove nämnde nyss något om att hon tyckte att vi skulle åka skridskor innan träningen för att allt går mycket lättare på innebandy träningen då, men eftersom jag är som Bambi på isen så känner jag mig inte allt motiverad till det. Men om hon lovar att hon ska ta en skridskor lektion med mig så kanske, kanske jag går med på det.
På träningen ska vi även få våra overaller som vi väntat på i typ år och dag och det ska bli riktigt nice! :)
Nu ska jag övergå till innebandyn igen..
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0