Allt och inget händer på samma gång!

De senaste dagarna har det varit fruktansvärt mycket, har spelat innebandy, varit med Daniel, kollat på innebandy och nu gått i skolan och där är det självklart massor att göra! På grund av allt det har jag nästan inte suttit något vid datorn och lär inte göra det allt för mycket den här veckan heller.

Ikväll är det träning och ser faktiskt fram emot den, men fysen på slutet är absolut inget att se fram emot. Och sugen på choklad är jag just nu också, men det är väl ingen nyhet i och för sig, det är jag ju jämt. Jävla chokladgris är vad jag är! Näe, nu slutar jag och ska skynda mig hem och sitta vid datorn faktiskt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0