Äntligen hemma

De här två dagarna har varit fruktansvärt jobbiga och inte minst sagt denna dag då jag med 4 timmars sömn stack till Gävle med Isabelle för att shoppa lite.

Gårdagen var kanoners och Tove och jag tackar alla som vi träffade för en underbar kväll. Vägen tillbaka till vårat sovställe var 3 gånger längre denna gång tror jag än vanlig, för 10 min tar det annars men denna gång tog det 30 min. Vad fan gjorde vi efter vägen egentligen? :O Men väl hemma där vid halv 4 så somnade vi som två fågelungar och sen klev vi upp redan kvart i 8 eftersom jag skulle ta bussen till Söderhamn och sedan ett tåg till Gävle för att shoppa lite med Isabelle. Hittade väl inget sådär som jag är överdrivit nöjd med förutom ett par knallrosa tygskor. Så jävla nöjd med dom faktiskt.

Var även till hallen när vi kom tillbaka till stan och vi kikade då på Söderhamns IBF - Hudik/Björkberg och Söderhamn vann matchen med många snygga mål. Jävligt skönt för dom!

Nu ligger jag i sängen och Tove i soffan och kikar lite smått på Melodifestivalen inga bra bidrag hittills men kvällen är lång ännu. Så nu ska vi fortsätta kolla och äta lite chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0