Donken?

Sitter och håller på med det sista till vår konferens imorgon. Måste verkligen hård jobba om jag ska kunna något tills imorgon. Bara att åka hem och sätta sig med PM:en och läsa arselet av sig. Ja, så får det bli!

Bussen är bokad tills imorgon och då bär det av till Bollnäs för att kika på Bollnäs - Broberg i andra kvartsfinalmatchen. Så sjukt jävla taggad eftersom Broberg vann igår! Det kommer sluta bra det här tror jag! ;)

Ska väl alldeles strax ta och åka till donken med Jossan, Tove och Greger. Ska bli gött med cheeseburgare vill jag lova! ;) Eller nu kanske det inte blev donken ändå, han kunde inte skjutsa för ens vid 12 så nu kanske det blir Subway istället. Vågar jag det har ju aldrig smakat. Är det gott? :P

Aja, måste gå nu :) Pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0