Dumma dator!

Skulle skriva på håltimmen men såklart började datorn att fucka upp sig så hann inte skriva något innan jag började igen. Men nu hör ni så ska jag blogga utav bara fasiken i fortsättningen för har faktiskt saknat det när jag inte varit inne nå.
   Dock måste jag sova tidigt iikväll eftersom vi ska åka till Stockholm med skolan redan halv sex imorgon bitti, och hur hade de tänk att lilla Jenny skulle ta sig upp då?! Bara för att jag ska upp så tidigt så har jag inte sovit middag och tänker inte göra det heller för då kanske jag somnar vid nio eller nåt. Låter som en jävligt bra idé enligt mig iaf :)
   Nu kanske ni undrar vad vi ska göra i Stockholm också, och det har jag typ ingen aning om själv heller så därför kan jag ju berätta det när jag kommer hem istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0