Efterrätt?

Nu avslutar vi kvällen med ett lass med glass och kolasås. Vi har tidigare ätit en god middag och bara myst. Skulle väl egentligen ha pluggat men inte har det blivit nå av det e. Allt har krånglat, som spisen till tv:n och jag har gått och gnällt men nu fungerar allt och jag är glad igen ;D

Imorgon är det skridskor i skolan och hur i helskotta ska jag kunna klara mig på ett par då? Jag kommer få åka runt som en jävla dåre och hålla i ett litet mål eller nåt haha. Så ni i min klass som läser ta med kamera och filmkamera om ni vill ha ett minne för livet ;)


Mina dumma fiender, hur kan det vara så jävla svårt att stå på ett par dumma jävla skridskor?


Kommentarer
Postat av: Äwa

Hihihihi synd att man inte kan vara där Blir väl Bambi på hal is förstår ja Hihihihi Var försiktig nu bara Kramis

2010-02-24 @ 22:35:52
Postat av: Jenny Halvardsson

haha jadu Äwa, kan lova att det var som bambi men roligt var det vill jag lova! :) Kram

2010-02-24 @ 23:07:56
URL: http://jennyhalvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0