...

Sitter och kikar lite på Top Chef just nu, har inget bättre för mig just för tillfället. Väntar på att klockan ska gå framåt och jag kan åka till Rockskolan, för jag ska äntligen dit! Har inte kunnat åka dit på två veckor nu på grund av massa plugg och skit så ska bli jävligt roligt att äntligen komma iväg. Ska väl bli ordning på mig snart också så jag hinner gå på alla mina aktiviteter. Eller alla det är ju bara två och det är ju innebandyn och Rockskolan men det är ju alla grejer i skolan som gör att man inte hinner.

Ikväll är det Paradise Hotel finalen också. Vem tror ni vinner nu då?! Jag tror Kristoffer, men det har jag ju sagt redan innan.
Nu ska jag umgås med min chokladkaka framför en film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0