Fan vad jag ljuger!

Har ju lovat bättre uppdatering men inte fasen har det hänt något. Har varit en massa med Daniel och har haft massa i skolan så har inte hunnit sitta vid datorn något alls.

Dagarna rullar väl på som vanligt annars, gör inte så mkt eller massor precis så som samhäll alltid kommer vara. Enda ämnet som är roligt och går framåt just nu är väl idrotten, ska börja med människokroppen nu snart på Naturkunskapen också och det kommer nog bli skit roligt.

De senaste två dagarna har det hunnits med två födelsedagar också, Josephine och mamma så ett stort stort grattis till dom.

Nu ska jag ta och klä på mig och sen dra till hallen för jag har så jävla tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0