Fuldagen

Godmorgon!
Gick upp halv 8 och gick direkt och käkade frukost, blev klar rätt fort och sedan gick jag inte på rummet och satt mig i datastolen för att fundera som jag gör varje morgon. Tankarna där går runt vad man ska ha för kläder på sig och vad som troligen kommer hända under dagen. Och just idag kände jag att jag skiter i sminket, och jag skiter i vad jag har för kläder på mig. Så därför är jag nu osminkad och har mjukisbyxor på mig. Alltså blir det den första officiella fuldagen för mig på gymnasiet, men fasen så skönt det ska bli! Har ändå två träningar idag sammanlagt och sen börjar jag nio i skolan och slutar ett så jag kan ju lika gärna skita i att fixa mig liksom.
Kommer inte ha någon dator med mig idag så jag kommer uppdatera först när jag kommer hem, bara så ni vet. Måste dra mig nu, skolan väntar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0