Grötigt i huvve

Har precis gjort klart översättningen till min del av PM:et som ska in imorgon. Just nu snurrar massa konstiga engelska ord runt i huvudet på mig samtidigt som jag har ont i halsen och är allmänt trött. Sedan har det hänt massa idag som jag inte vill gå in på men allt känns faktiskt rätt jävligt just nu.

På tisdag får jag syrrans hus och det ska bli så fruktansvärt jävla skönt att det bara är jag där och ingen annan som kan säga till om något och att jag får göra precis vad jag vill.

Kollade nyss på en film på trean, den hette "Flirting with Forty", helt okej film faktiskt och det tack vare att en kille som var med var sjukt snygg, tror han heter Robert Buckley. Jävligt snygg kille iaf, så här kommer en bild på honom :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0