inte bra rubriker jämt

Ja, har blivit jävligt dålig uppdaterig igen de senaste dagarna och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för!
Var på bandy i Bollnäs i fredags och matchen var väl inte den bästa. Båda lagen hade rätt dåligt spel och domaren var den sämsta jag varit med om så den kvällen var inte alltför bra eftersom vi åkte på stryk.

Igår åkte innebandylaget upp till Krokom och tog hem en seger mot just Krokom med hela 6-1, en skön revansch efter den förlorade matchen på hemmaplan med udda målet. Roligt med seger iaf men en sak som var mindre rolig var ju bussresan, 70 mil sammanlagt och med osköna säten gjorde inte min dag direkt.

Idag blir det rätt lugnt, ska börja plugga snart och sen ska jag även kolla på den 3:e matchen i SM-slutspelet mellan Bollnäs - Broberg. Och idag kommer Broberg vinna, det känner jag på mig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0