Kass uppdatering

Förlåt så hemskt mycket för super dåligt uppdatering idag. Slutade ju redan vid halv två och sen dess har jag faktiskt haft rätt fullt upp. Jag har ätit, färgat håret, försökt fixat med nya datorn som vi fått av skolan, tränat, duschat och sen ätit lite till. Nu är jag i alla fall helt slut och jävligt förbannad på datorn. Den vill inte alls fungera och ingenting fungerar som det ska hur man än gör. Bläää! Tänk att det alltid är jag som får den sämsta skiten, såhär är det ju fan alltid. Jag med min vanliga otur säger jag bara, det lär ju förklara allt.

Nu ska jag ta och sova och hoppas på att träningsvärken inte är alltför jävlig imorgon. Puss på er gullhönor!

Kommentarer
Postat av: deniset

är datan så jävla dålig alltså? haha :(

godnatt gofisen! <3

2010-02-03 @ 22:17:37
Postat av: Jenny Halvardsson

ja, den är förjävla dålig, men nu fungerar den i skolan iaf :)

2010-02-04 @ 10:02:26
URL: http://jennyhalvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0