Ny dag med nya möjligheter

Sitter i skolan som varje tisdag när det inte är lov. Är så sjukt trött eftersom jag somnade relativt sent och hade träning innan det. Skulle bara helst vilja hem och sova men det går ju inte eftersom jag måste kämpa mig igenom den här jäkla skoldagen.

Och det snöar ute igen :O Hur fan kan det snöa nu när det är -20 grader?! Det måste vara nåt jäkla fel nu iaf, det ska vara omöjligt att snöa nu!

Slutar ungefär halv tre idag och då ska jag antagligen åka hem och packaoch sen dra till syrran och göra mig lite hemma där, om de nu kommer iväg det vill säga, men det tror och hoppas jag ;)
Blir väl lugnt ikväll i alla fall, frugan och jag ska nog kika på en bra film och sen bara chilla. Om någon vill så kan den komma och göra oss sällskap bara så ni vet ;)

Har någon något filmtips? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0