Packning

Har kikat på tv nu ett tag och innan det tog jag mig en välbehövlig powernap. Ska väl alldeles strax ta och börja packa lite smått tills imorgon. Efter som jag slutar i skolan kl 16 och bussen till Bollnäs går 17.30 så är det ju ingen idé att ta sig hem så Tove och jag kommer stickea ner på stan och kika lite och sen sticker vi till Bollnäs. Där ska vi gå och köpa mat och sen gå till Jocke och förfesta lite. Sen är det som sagt dags för efterlängtade Tranan och känner på mig att det kommer vara mycket trevlig folk där!

Som ni kanske förstår så blir det antagligen rätt dålig uppdatering imorgon. Kommer väl uppdatera lite i skolan iaf, eftersom jag har lilla datorn med mig. Det är också lång skoldag imorgon så det kan ju faktiskt komma rätt många inlägg, beror ju på hur roligt det är på lektionerna eller inte haha ;)

men nu måste jag ta och börja packa! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0