Sjukt bra kväll!

Men jävligt mycket träningsvärk i rumpan och en hel del ont i knäna så slutar ju den här kvällen grymt bra ändå. Broberg vann över Bollnäs med 3-2. Vad fan hörde att dom låg under med 0-2 ända tills det var 10 min kvar och vad gör Broberg då? Jo, dom gör 3 mål i rad och vinner en sån jävla viktig match. Nu tar vi Bollnäs på fredag och söndag också så är vi klar för semifinal sen!



En sjukt bra till sak är att Sverige nyss tog guld i stafetten. Så även grattis till dom. Hellner gjorde en rysligt bra avslutning :)

Ja, som sagt så åkte jag på mina fiender idag och ramlade tre gånger. Men efter många om och vem tog jag  mig sakta men säkert fram och jag är riktigt stolt över mig idag att jag lyckades åka så bra som jag gjorde :)

Men nu måste jag plugga vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0