Sover ju knappt längre

Tänkte skriva något snabbt nu innan mina ögon ramlar ihop på mig. Denna dag börjades med träning redan kvart i nio så jag klev upp halv 8 och trodde jag skulle slå mamma när hon väckte mig och sa att jag skulle träna. Och ni kan ju tänka er hur det gick på träningen när man är lika trött som en zombie. Ja, precis jävligt dåligt, men kämpade mig igenom hela träningen och drog till Tove sen och då kom Daniel efter ett tag.

Vi kikade på film och stack upp till bandyn ett tag men har mest bara chillat och det har varit jävligt skönt! Är så jävla sliten efter den här helgen så det är inte klokt och imorgon börjar en ny vecka och det är inte speciellt roligt när man får sova som längst till halv 8. Näe, nu måste jag ta och sova, så sjukt jävla trött. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0