Uppdatering

Som sagt så har jag lovat bättre uppdatering denna vecka och från och med nu så ska jag även göra det också. Har haft fullt upp hela helgen och igår var jag ju med Daniel och kan ju inte sitta och uppdatera här då.

För tillfället sitter jag i skolan och nördar, det är förjävla tråkigt och jag får ingenting gjort men det kanske lärarna förstod när vi fick datorer. Man sitter ju bara vid facebook och läser massa bloggar, hur ska man då kunna jobba med allt skolarbete?! Har egentligen världens största projekt att hålla på med men eftersom jag har strukit under allt det jag tyckte var viktigt så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Måste kanske gå och fråga dom andra nu så jag vet vad jag kan göra på nästa lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0