2010

Jahapp, nu är det 2010 och det känns inte alls som att det är det i överhuvudtaget. Har bara legat i sängen/soffan hela dagen idag med frugan. Vi vaknade väl vid typ 13.15 kanske och sen så har vi kollat på tv och käkat lite godis. Har absolut inte lust att gå utanför dörren heller i det här snöovädret så därför stannar jag inne!

Blev typ inga bilder knäppta igår heller på det roliga folket vi hängde med men jag har ju lovat att jag ska ladda upp på allt jag har inhandlat iaf, och det kanske kommer senare ikväll om jag får tråkigt.
Tycker lite synd om Tove också, hennes ena knapp på mobilen frös igår så hon skulle trycka in PIN-koden men det blev fel tre gånger och nu så måste hon ha PUK-koden och den hittade de inte hemma hos henne. Hur ska hon klara sig liksom?! Hon är ju mer mobilnörd än vad jag är, hahaha :D

Nu ska vi fortsätta kolla på Beverly Hills Chihuahua.
P&K



Förresten, Gott nytt år och god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0