Äntligen helg

Provet gick ju som väntat, alltså skit. Skit svåra frågor som man knappt förstod och ännu mindre kunde svara på. Nu hoppas jag bara på att jag blir godkänd. Dagen har inte alls varit bra och tänker verkligen inte berätta allt det dåliga. Så därför säger jag det bra och det är att vi har ätit massa godis i skolan och kollat på film strörre delen av dagen. Riktigt skönt men de borde skaffa sig bättre stolar så man inte får så ont i rumpan.

Tove och jag tänkte gå på "Snabba cash" ikväll men verkar som att vi gör det imorgon istället. Ser verkligen fram emot att se filmen så vi får väl se om den håller mina förväntningar.

Nu ropar mamma och säger att maten är klar så måste väl kila. Ska tvinga henne att köra mig in till stan sen också så jag kan köpa chips. P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0