Är du nå trött eller?!

Svar: JAAAAAA! Ögonen åker snart ihop på mig och Tove är fortfarande kvar. Mamma hennes slutar inte för ens vid 01 och Tove måste därför stanna här tills dess om hon ska komma hem innan matchen imorgon. Vi har typ bara ätit godis och suttit vid datorn hela kvällen, lite småtråkigt med så sa det vara en fredagskväll tycker jag.
Sa ju att jag skulle börja kika i garderoben om jag hade något säljbart också, men har jag orkat/hunnit det då?! Näe, inte det heller. Fan ingen ordning på mig é. Men tar nog tag i det på söndag för imorgon har jag fullt upp, men hinner i alla fall uppdatera innan jag sticker iväg och ni får inte veta vart för ens imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0