Återigen tjockkväll

Ja, som varje fredag är det tjockkväll hemma hos mig med Tove, Kurt och Jan Erik, de två sist nämnda är då våra datorer. Vi har gett dem namn bara för att de är så stora delar av våra liv och vi använder dem jämt. I skolan fick vi även reda på att vi kommer få skoldatorerna på onsdag nästa vecka och det är en 10" HP, alltså samma märke som jag har men alltså en liten bebis. Vi kommer ju ha den ända tills vi tar studenten så den ska såklart också få ett namn och jag har funderat på Björn eller Dr. Bombay men det lutar ju helt klart åt Dr. Bombay alltså. Hahaha, måste ju vara jävligt trött nu om jag sitter och namnger datorer hahah, shiiiet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0