Bra och dåliga nyheter

Vi börjar med de dåliga nyheterna och det är att jag måste alldeles strax plugga men har egentligen ingen ork. Men eftersom jag inte förstår så mkt av kemin så stannar jag hemma från träningen ikväll för att sitta och råplugga, men hur ska det gå när jag inte har någon ork att ens hämta böckerna två meter ifrån mig?! Vill bara krypa ner under täcket och sova som en galning ändå tills imorgon.

Det bra nyheterna är att vi antagligen kommer få datorer av skolan på måndag, de ville inte avslöja det än så det är kanske inte ens säkert men fatta vad kul det skulle vara! Inte bara kul i och för sig utan välbehövligt också, speciellt nu när vi har börjat med det nya projektet som kommer hålla på i mer eller mindre 8 veckor framåt.

Btw så köpte jag en fin liten dataväska idag som jag kan ha när jag använder min egen dator i skolan nu fram tills vi får skoldatorer. En svart med grönt inuti, så fin så!
Måste fan plugga nu. Fortsätt att läsa som ni gjorde igår för det var fan roligt! P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0