Godissugen

Ligger i sängen och kikar på tv just nu, har skit ont i huvudet och tänker på att dagen hade varit mycket bättre med massa godis nu. Tänk en fet godispåse med massa godis nu när man har huvudvärk så går det ju lätt över. Fixa godis åt mig! ;)

Idag har jag bara varit i skolan, morgonen var fan bäst när jag jagade Tove och hon skulle sätta sig men missade stolen så hon hamnade under bordet. Trodde jag skulle dö av skratt, det var så jävla fult! Men tackar henne för ett gott skratt i alla fall för kommer antagligen itne se det där igen hahah ;)

P&K


Kommentarer
Postat av: äwa

Herremingu va godis Här sitter ja å e godissugen Å så kommer denna bild upp Så himla grymt Va e bilden tagen nånstans månntro Kramis

2010-01-16 @ 22:48:45
Postat av: Jenny

Jag har sökt på godis på Google.se bara så tog jag en bild därifrån :)

2010-01-17 @ 11:43:37
URL: http://jennyhalvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0