Heja Sverige!

Har bara halvkollat på VM bandyfinalen, inte likt mig men nu har jag ju Tove här och vi är rätt upptagna med datorerna också. Helt sjukt att de kvitterade nu på övertid, typiskt Sverige! Nu blir det övertid och allt, alldeles för spännande för min del.

Idag har Tove och jag bara slappat med Jan-Erik och Kurt. Enda gångerna vi har rest oss har varit när vi ska på toa eller äta. Det är så jäkla skönt att ha såna här slappdagar ska ni veta. Man gör ingenting, bara ligger och ser ful ut. Därför tänkte jag visa en bild som jag nyss har knäppt. En osminkad, risig och trött Jenny liggandes i sängen.




Kommentarer
Postat av: MT

söta människa!



& du är alldeldes för snäll kvinna - men glad blir jag! :)

2010-02-01 @ 09:23:08
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0