Låång dag

Det har rent ut sagt varit en lång jäkla dag idag. Jag klev upp vid åtta för att hinna packa och fixa mig innan samlingen. Vi knäppte kort när vi kom fram för att vi ska ha en artikel i "Söderhamns nytt" men den kommer ju inte ut för ens långt senare, typ om två veckor kanske.
Matchen var ju inte världens höjdare, vi höll rätt jämt till tredje perioden men där orkade vi inte hålla jämna steg och det slank in massa onödiga mål. Matchen slutade i alla fall 11-4 så vi hamnade nu under strecket och kommer få spela mot två lag från Jämtland. Vi kommer i alla fall leda den serien till en början och nu är det bara att hoppas att vi vinner alla dom matcherna så vi är klara för tvåan.

Kom hem vid halv sju eller nåt och har suttit vid datorn sedan dess. Tänker bara kika på tv och ta det lugnt ikväll, ska väl snart sätta mig och leta något bra program och ha chipspåsen bredvid mig som tröst för förlusten idag.

Här är min bästa kompis för kvällen ;)
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0