Läsa sedan sova

Har kollat klart på bandyn för ett tag sen och som tur var vann Edsbyn med 8-6, inte för att jag hejar på dom men det är för att det är bättre och Edsbyn vinner än Haparanda på grund av Brobergs placering i tabellen. Matchen var i alla fall riktigt spännande och svängande så den var rolig att se :) 

Tänkte att jag skulle ta och tvätta bort sminket strax och sen krypa ner under täcket och läsa en sväng, innan jag ska sova. Tänkte att jag ska kliva upp kl 08.00 så jag hinner packa och sådär inför resan. Tar nog med mig kudde på bussen så jag kan sova lite, så jävla drygt att åka buss ju. Näe, kan inte sitta här längre nu, måste ju sova hah ;)

Sundsvalls IBF - Söderhamns IBF
13.00
Någon hall i Sundsvall


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0