Men kan det sluta vara så jävla kallt?

Man vill verkligen inte göra något när det är så jävla kallt som det är ute. Eller jo klart man vill, men man har ingen lust eftersom det är kallt och man håller på att få förfruset arsle när man går ut. Har egentligen hur mycket som helst att göra i läxväg också, men jag orkar inte sätta mig och plugga sönder när det är lov även om jag måste. Ska väl kanske ta och sätta mig nu en timme tills bandyn börjar (Edsbyn-Villa/Lidköping). Ska nog sova ganska direkt efter eftersom jag tydligen ska spela match imorgon och samlingen är redan vid 10.15 och matchen börjar 12.30.

Näe, måste fan plugga nu. Ring om ni vill något speciellt!
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0