nyduschad + nybäddat

Rubriken säger ju allt, har duschat nu på kvällen och har alldeles nyss bäddat rent i sängen med sprittnytt påslakan och sprittnya lakan, och det var så jävla skönt att krypa ner nu.
Är verkligen inte laddad inför en ny skolvecka nu, men kan bli ganska roligt ändå, har bara ETT prov inbokat och det känns ju rätt härligt. Lääängtar som fasiken tills jag har syrrans hur alltså, ska bli så skönt att få lite egentid och bara slappa och inte bry sig om om man stör någon annan, för det kan jag ju inte när jag är själv ;)
Måste nästan sova nu så jag orkar upp imorgon. Förresten är det skitkul att det varit apmycket läsare idag. Fortsätt så! P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0