Rumpan sover

Eftersom jag i stort sett suttit ända sedan kl 14.00 till 21.30 så kan jag ju säga att min rumpa inte mår så bra. Trodde jag skulle tappa den när jag satt på bion men tråkigt nog hänger den kvar nu. Hade ju varit skönt att slippa den för då hade man ju tappat några kilo, men hur hade det sett ut med en tjej utan rumpa då liksom?! Näe, får vara glad att den sitter kvar! Filmen var förövrigt okej, inte super och inte dålig, kanske lite långtråkig men så är det. Alla har ju olika filmsmaker. Måste ju komma en fortsättning på den eftersom slutet var knasigt så nu får man väl vänta på den :)



Jag är fan slut som människa, känns så i alla fall. Kanske ska bli en apa istället?! Den hade ju i varje fall snyggare rumpa än mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0