Skidskytte nu sen bandy

Tror jag enbart bara skriver om mat här, eller så väntar jag alltid på att jag ska äta, riktigt matvrak jag hahah ;D Har iaf just precis ätit och ska väl kika på tv nu tills bandyn börjar vid 19.00 (Haparanda - Edsbyn), kan bli en sjukt spännande match eftersom Haparanda har överraskat hittills denna säsong.

Ikväll måste jag nog lägga mig tidigt eftersom jag ska iväg och spela match i Sundsvall imorgon. Bussen går kl 09.30 och matchen börjar 13.00. Vi möter Sundsvall IBF och känns som det kan bli svårt att ta den alltså. Men vi ska göra vårt bästa så får vi se hur långt det räcker.

Nu ska jag kika på skidskytte och heja fram Sverige till en härlig seger i damstaffetten!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0